آرشیو فروردین ماه 1402

هرانچه در تلگرام نیاز دارید را ما ارایه میدهیم

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

کد QR تلگرام من کجاست؟

۳ بازديد
ریچارد هبرتتوسط ریچارد هبرت 22 مارس 2023
کد Qr تلگرام من کجاست
به عنوان یک کاربر تلگرام حتما با کد QR مواجه شده اید. می توانستید سعی کنید به تلگرام روی دسکتاپ خود دسترسی پیدا کنید و گزینه استفاده از کد QR را ببینید.

با این حال، ممکن است شما بخواهید به یک گروه یا کانال تلگرام بپیوندید، و شخصی کد QR آن را برای شما به اشتراک گذاشته است که اسکن کرده و بپیوندید. بسیاری از کاربران کد QR تلگرام یا نحوه دسترسی به کد QR خود را نمی دانند. ما شما را در مورد مراحلی که باید دنبال کنید راهنمایی می کنیم.

جواب سریع
هنگامی که می خواهید به کد QR تلگرام خود دسترسی پیدا کنید و آن را با افرادی که می خواهید در پلتفرم با آنها ارتباط برقرار کنید به اشتراک بگذارید، با باز کردن برنامه تلگرام شروع کنید. روی نماد منو در گوشه بالا ضربه بزنید و "تنظیمات" را باز کنید. در بالا، روی نماد کد QR ضربه بزنید. کد QR تلگرام شما ظاهر می شود و می توانید دکمه QR را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. شما از اسکنر تلگرام برای ورود به سیستم برای پیوند تلگرام خود به دسکتاپ استفاده می کنید.

پست امروز با بحث در مورد کد QR تلگرام آغاز می شود. سپس مراحل دسترسی به کد QR تلگرام خود را زمانی که بخواهید آن را با مردم به اشتراک بگذارید، ارائه خواهیم داد. با این حال، نحوه استفاده از کد QR تلگرام برای پیوند به دسکتاپ تلگرام خود را خواهیم دید. بیایید حفاری کنیم!

کد QR تلگرام چیست ؟
تلگرام یک پلتفرم پیام رسانی عالی است. هنگامی که می خواهید با افراد در تلگرام ارتباط برقرار کنید، می توانید از نام کاربری آنها استفاده کنید یا با افراد موجود در مخاطبین تلفن خود یا گروه های مختلف تلگرام ارتباط برقرار کنید . با این حال، شخصی می تواند با استفاده از کد QR شما در تلگرام به شما پیام دهد.

کد QR تلگرام شما تصویری است که نمایانگر پروفایل تلگرام شما است ، به طوری که وقتی شخصی آن را اسکن می کند، شما را در تلگرام پیدا می کند و می تواند با شما ارتباط برقرار کند. در حالت ایده آل، کد QR تلگرام تصویری از نام کاربری شما است.

زمانی که می خواهید مردم در تلگرام به شما پیام بدهند، می توانید کد QR خود را پیدا کرده و با آنها به اشتراک بگذارید . پس از اشتراک‌گذاری، آن را اسکن می‌کنند و یک پنجره مکالمه با شما در تلگرام باز می‌کنند.

کد QR تلگرام من کجاست؟
موارد مختلفی وجود دارد که می توانید یک کد QR تلگرام ایجاد کنید . زمانی می‌توانید آن را تولید کنید که می‌خواهید هنگام اشتراک‌گذاری پروفایل تلگرام و ورود به حساب تلگرام شما در دستگاه دیگری، افراد به گروه تلگرام شما بپیوندند.

تمرکز ما بر روی ایجاد یک کد QR برای پروفایل تلگرام شما است . برای آن، مراحل زیر را دنبال کنید.

اپلیکیشن تلگرام خود را باز کنید.
روی نماد منو ( سه خط ) در بالا کلیک کنید .
" تنظیمات " را انتخاب کنید.
روی نماد کد QR در بالا ضربه بزنید .
کد QR تلگرام شما ظاهر می شود.
نحوه نمایش آن را انتخاب کنید و روی گزینه Share QR Code ضربه بزنید .
نحوه اشتراک گذاری کد QR تلگرام خود را انتخاب کرده و آن را به اشتراک بگذارید.
به این ترتیب به کد QR تلگرام خود دسترسی پیدا می کنید و آن را با مخاطبان هدف به اشتراک می گذارید.

راه های دیگر استفاده از کد QR در تلگرام
ما دیدیم که کد QR تلگرام شما کجاست، اما این تنها موردی نیست که به کد QR تلگرام نیاز دارید. همچنین می‌توانید زمانی که می‌خواهید افراد به گروه تلگرام شما بپیوندند یا زمانی که می‌خواهید در دستگاه دیگری وارد تلگرام شوید، از کد QR استفاده کنید . بیایید مراحل را برای هر مورد ببینیم.

کد QR گروه تلگرام
اپلیکیشن تلگرام خود را باز کنید.
در پنجره چت، گروه تلگرام هدف را باز کنید.
روی نام گروه در بالای صفحه ضربه بزنید.
روی نماد مداد ضربه بزنید و بخش « نوع گروه » را باز کنید.
پیوند دعوت را پیدا کنید ، روی نماد سه نقطه کنار آن ضربه بزنید و « دریافت کد QR » را انتخاب کنید.
روی دکمه Share QR Code ضربه بزنید و آن را با افرادی که می خواهید به گروه تلگرام دعوت کنید به اشتراک بگذارید.
پس از دریافت آن، می توانند کد QR را اسکن کرده و به گروه تلگرام بپیوندند.

کد QR ورود به تلگرام
وقتی تلگرام را روی دسکتاپ یا مرورگر باز می کنید ، گزینه ای برای اسکن کد QR برای ورود به سیستم خواهید داشت. می توانید با مراحل زیر آن را اسکن کنید.

اپلیکیشن تلگرام خود را باز کنید.
روی نماد منو در بالا ضربه بزنید و روی گزینه " تنظیمات " ضربه بزنید.
به پایین بروید و گزینه Devices را انتخاب کنید .
روی « پیوند دستگاه دسکتاپ » ضربه بزنید.
برای احراز هویت، کد QR را برای تلگرام اسکن کنید.

نتیجه
ما در مورد چیستی کد QR تلگرام صحبت کرده‌ایم و مراحل پیدا کردن کد QR تلگرام خود را مشاهده کرده‌ایم. با این کار، اکنون متوجه می شوید که کد QR در تلگرا

چگونه یک نفر را در تلگرام بلاک کنیم

۵ بازديد

تلگرام امنیت و خدمات عالی را در هم می آمیزد. با شماره موبایل یا نام کاربری شما در تلگرام، هرکسی می تواند از طریق تلگرام با شما پیام ارسال کند یا با شما تماس تصویری بگیرد. با این حال، تلگرام به شما این فرصت را می دهد که مخاطبینی را که نمی شناسید یا کسانی که شما را اسپم می کنند مسدود کنید. خدا می داند، تعداد زیادی اکانت جعلی تلگرام در آنجا وجود دارد و هر روز تعداد بیشتری از آنها ساخته می شود.

همچنین تعداد زیادی پروفایل شبیه سازی شده مدیر عامل در تلگرام وجود دارد که توسط کلاهبرداران تولید شده است.
در دفاع از خود، تلگرام کانالی به نام '@notoscam' را در بر می گیرد که در آن می توانید به کلاهبرداران مشکوک هشدار دهید.
شما می توانید از آن کانال برای انتقال اسکرین شات از مکالمات خود با کلاهبرداران، نام های کاربری یا ارتباطات مشکوک استفاده کنید.
آنها از همه چیز مراقبت خواهند کرد. اما برای تأثیر فوری، می‌توانید با دنبال کردن مراحل ساده زیر، چت/فرد را مسدود کنید.

بلاک کردن کاربران در تلگرام

بلاک کردن شخصی در تلگرام در 4 مرحله
مرحله 1- اپلیکیشن تلگرام را باز کنید اپلیکیشن تلگرام را در گوشی خود دانلود کنید.

اگر از مدل اندروید استفاده می کنید، می توانید آن را از فروشگاه Google Play دانلود کنید. برای مدل های اپل می توانیم از اپ استور دانلود کنیم.
با وارد کردن نام کاربری و شماره موبایل جدید یک حساب کاربری در اکانت تلگرام ایجاد کنید. یک OTP برای تأیید دریافت خواهید کرد.
برای تغییر اکانت تلگرام خود می توانید این مقاله را مطالعه کنید .
تصویر با عنوان بلاک کردن یک نفر در تلگرام مرحله 1
مرحله 2- روی مخاطبی که می خواهید بلاک کنید ضربه طولانی بزنید شخصی را که باید بلاک کنید پیدا کنید. همچنین می توانید از نوار جستجو برای یافتن آنها استفاده کنید.

پس از یافتن مخاطب، چت ها را باز نکنید.
در عوض، مخاطب را طولانی فشار دهید تا انتخاب شود.
تصویر با عنوان بلاک کردن یک نفر در تلگرام مرحله 2
مرحله 3- روی نماد سه نقطه ضربه بزنید پس از انتخاب مخاطب، گزینه در بالای صفحه باز می شود. در این مرحله نمی توانید هیچ یک از چت ها را باز کنید. در عوض، می‌توانید هر چتی را که می‌خواهید انتخاب کنید.

گزینه پین ​​چت، گزینه بی صدا، گزینه حذف و سه نقطه را خواهید داشت.
نماد 3 نقطه را یک بار فشار دهید.
تصویری با عنوان بلاک کردن یک نفر در تلگرام مرحله 3
مرحله 4- حالا روی block user ضربه بزنید پس از ضربه زدن بر روی آیکون 3 نقطه، یک کادر پاپ آپ جدید باز می شود.

این کادر پاپ آپ دارای گزینه هایی است که شامل بایگانی، علامت گذاری به عنوان خوانده نشده، پاک کردن تاریخچه و مسدود کردن کاربر است.
وقتی تاریخچه واضحی می دهید، تمام داده های چت با آن شخص خاص پاک می شود.
علامت گذاری به عنوان گزینه خوانده نشده باعث می شود پیام خوانده نشده باشد، با یک علامت پیام جدید.
گزینه آرشیو چت ها را از دید معمولی پنهان می کند.
برای مسدود کردن شخص، روی Block User کلیک کنید.
تصویر با عنوان بلاک کردن یک نفر در تلگرام مرحله 4
تلگرام یک انجمن عمومی است که هر کسی می تواند برای اهداف خود از آن استفاده کند. اما فیشینگ یا کلاهبرداری از افراد دیگر به هیچ وجه قابل تحمل نیست. پیروی از مراحل بالا در یک روش متوالی به شما کمک می کند تا شخص مورد نظر خود را مسدود کنید. گاهی اوقات رها کردن این تماس بدون انسداد و گزارش نشده ممکن است منجر به مشکلات جسمی و روحی مختلفی شود. بنابراین توصیه می شود این گونه مخاطبین را مسدود کنید زیرا احساس می کنید هرزنامه یا کلاهبردار هستند. اگر به طور تصادفی شخصی را بلاک کرده اید، می توانید نحوه رفع انسداد یک شخص را در تلگرام یاد بگیرید .

توجه داشته باشید:

هنگامی که مخاطب مسدود می شود، نمی توانید هیچ پیامی از آنها دریافت کنید.
شما هم نمی توانید برای آنها پیام ارسال کنید.
همچنین می‌توانید فردی را که بلاک کرده‌اید گزارش دهید اگر فکر می‌کنید کلاهبردار است.
اگر نظر خود را تغییر دهید فقط شما می توانید آنها را از تلگرام خود رفع انسداد کنید.

آیا ممبر جعلی فایده ای دارد؟

۵ بازديد
عضو فاک روح
اعضایی که از این طریق جذب کانال ها و گروه ها می شوند واقعی هستند اما به دلیل نحوه اضافه شدن به کانال ها و گروه ها به آنها ممبر جعلی گفته می شود. کاربرانی که از نسخه های غیر رسمی تلگرام مانند: موبوگرام، تلگرام طلایی، هاتگرام و تلگرام پلاس و ... استفاده می کنند، می توانند بدون اینکه متوجه شوند به اجبار یا مخفیانه به کانال های تلگرام اضافه شوند. به عنوان مثال، یک ادمین کانال 100 ممبر جعلی تلگرام را از یک سرویس خریداری می کند. پس از دریافت تعرفه بسته، سرویس دهنده به صورت خودکار نسخه های غیر رسمی تلگرام را به کانال شما اضافه می کند. در این صورت کاربر بدون اینکه متوجه شود به کانال شما اضافه می شود. این ترفندی برای افزایش تعداد ممبرهای فیک تلگرام و ممبرهای واقعی کانال تلگرام است.

 

آیا استفاده از ممبر جعلی فایده ای دارد؟

عضو جعلی؛ همانطور که از نام آن پیداست به معنای عضو جعلی، عضو غیر واقعی است. افزایش اعضای کانال ها از این طریق به نفع ما نیست. زیرا این اعضا هیچ فعالیتی ندارند و نمی توانند پست های شما را ببینند. بنابراین خرید ممبر جعلی کانال تلگرام باعث بازدید بیشتر کانال شما نمی شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد پس از خرید ممبر تقلبی در تلگرام، اقدام به خرید نماها، صحنه ها یا نماهای تلگرام نیز می کنند.

 
خیلی ها فکر می کنند با خرید ممبر ارزان کانال تلگرام می توانند درآمد کسب کنند و از طریق تلگرام تبلیغات دریافت کنند. این امکان پذیر نیست مگر اینکه تعداد زیادی عضو واقعی داشته باشید. زیرا در غیر این صورت هیچ بازخورد و نتیجه ای برای تبلیغ کننده ندارد و این می تواند باعث شود کانالی که برای شما تبلیغ کرده علیه شما تبلیغ کند و ضربه بزرگی به اعتبار کانال شما وارد کند. منبع 1 2

 

اینترنت یا دنیای آنلاین عملا راهی برای رشد بسیاری از شرکت ها و استارت آپ ها است.


تصور کنید که می خواهید خدمات یا محصولی را ارائه دهید. قدم اولیه ای که باید بردارید چیست؟
پاسخ به این سوال، کشف مخاطبان این محصول یا خدمات و تبلیغ آن به این گروه خاص است.


اگر می خواهید از تکنیک های مرسوم بازاریابی و برندسازی استفاده کنید، چه فرصت هایی برای موفقیت دارید؟


حتما می دانید که بازاریابی در خیابان دیگر کارآمد نیست!
شما و کسب و کارتان باید جایی باشید که مخاطبان هدف هستند و باید بدانید که امروزه مردم بیشتر وقت خود را به صورت آنلاین سرمایه گذاری می کنند.


 


با در نظر گرفتن این موضوع، آیا داشتن یک کانال تلگرام برای ارائه خدمات و بازاریابی برند شما یک موقعیت فوق العاده نیست؟
بله، اینطور است و باید این را در نظر داشته باشید که جذب ممبر واقعی تلگرام تنها یک راه برای رشد کسب و کار شماست.


 


چگونه ممبرهای جعلی تلگرام را به کانال تلگرام خود اضافه کنیم؟


ممبر فیک تلگرام


به عبارت ساده، افزایش اعضا در انجمن تلگرام شما می تواند به افزایش سود کمک کند.
بسیاری از کانال های تلگرام برای کسب درآمد مناسب نیاز به عضویت دارند. اکنون مسئله مهم این است که چند درصد از اعضای یک کانال تلگرام واقعی هستند.
اولین عامل مهم در گرایش به عضویت در کانال، تعداد مشترکین کانال است و کیفیت پست ها و محتوا در اولویت بعدی قرار دارد.
به عبارت دیگر، یک کانال تلگرامی با تعداد زیادی مشترک، کاربران را متقاعد می کند که این کانال دارای محتوای عالی و قابل اعتماد است.
بین کانالی با 1000 مشترک و کانالی با 10 هزار مشترک، کاربران ترجیح می دهند در کانالی با 10 هزار مشترک مشترک شوند.
در این صورت کاربر تازه عضو شده متوجه جعلی یا واقعی بودن اعضای کانال نمی شود و فقط به تعداد مشترکین کانال توجه می کند.


بنابراین اگر کانال تلگرامی دارید و نگران تعداد مشترکین هستید، می توانید اعضای جعلی را به کانال خود اضافه کنید.