چگونه پیام های واتساپ را بخوانیم

هرانچه در تلگرام نیاز دارید را ما ارایه میدهیم

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

چگونه پیام های واتساپ را بخوانیم

۴ بازديد
چگونه پیام های فیس بوک و واتس اپ را بدون به روز رسانی رسیدهای خواندن بررسی کنیم

«رسیدهای خواندن» در برنامه‌های پیام‌رسان همیشه یک شمشیر دولبه باقی مانده است. از یک طرف می خواهید آنها را خاموش کنید اما از طرف دیگر می خواهید بدانید که آیا طرف مقابل متن های شما را خوانده است یا خیر. خوشبختانه، حداقل برای چند پلتفرم بزرگ از جمله WhatsApp و Facebook Messenger، راه مناسبی برای خروج از این معمای وجود دارد. از این رو، در این مقاله، چند راه حل را مورد بررسی قرار می دهیم که می توانید برای اجتناب از رسیدهای خوانده شده بدون غیرفعال کردن کامل آنها، به دنبال آنها باشید.

پیام‌های فیس‌بوک و واتس‌اپ را بدون به‌روزرسانی رسیدهای خواندن در اندروید بررسی کنید
نحوه بررسی پیام های فیس بوک و واتساپ بدون به روز رسانی رسیدهای خوانده شده - اسکرین شات های دیده نشده اندروید
در اندروید، باید برنامه‌ای به نام «Unseen» نصب کنید که به شما امکان می‌دهد علامت‌های «دیده‌شده» را برای تعداد زیادی از برنامه‌های پیام‌رسان دور بزنید. این شامل فیس بوک مسنجر، واتس اپ، تلگرام و وایبر می شود. عملکردهای غیرقابل مشاهده فقط با تکرار و ثبت اعلان های دریافتی به طور جداگانه. از این رو، برای هر متن دریافتی، دو هشدار دریافت خواهید کرد - یکی از خود برنامه رسمی و دیگری از Unseen.

اگر پیام را در Unseen مشاهده کنید، رسیدهای خوانده شده به روز نمی شوند. این برنامه کاملاً یکپارچه کار می کند، اگرچه از آنجایی که از سیستم اعلان برای این کار استفاده می کند، نمی توانید هر نوع رسانه ای را در Unseen بررسی کنید مگر اینکه دانلود خودکار را فعال کنید. این برنامه همچنین دارای یک برگه "همه پیام ها" است که همانطور که انتظار دارید به شما امکان می دهد تمام چت های خوانده نشده را در یک مکان بخوانید. از آنجا، اگر می‌خواهید پاسخ دهید، Unseen به برنامه اصلی هدایت می‌شود.

تبلیغات
نسخه رایگان Unseen حاوی بنرهای تبلیغاتی در پایین است. با این حال، با 70 روپیه، می توانید از شر آنها خلاص شوید. می توانید Unseen را از این لینک دانلود کنید .

راه حل دیگری برای WhatsApp وجود دارد که احتمالاً باید آن را نیز بدانید. برنامه پیام‌رسانی دارای ویجتی در اندروید است که می‌توانید آن را به سادگی در صفحه اصلی قرار دهید و پیام‌های دریافتی را بدون درگیری با رسیدها بخوانید. این نیز نیاز به یک برنامه اضافی را از بین می برد، اما متأسفانه، دیگران مانند Facebook Messenger ویجت مشابهی ندارند.

پیام های فیس بوک را بدون به روز رسانی رسیدهای خواندن در iOS بررسی کنید
نحوه بررسی پیام های فیس بوک و واتساپ بدون به روز رسانی رسیدهای خوانده شده - اسکرین شات های noseen ios
در iOS، گزینه های شما به میزان قابل توجهی محدود است. برای شروع، هیچ راهی برای جلوگیری از خواندن رسیدها در واتس اپ وجود ندارد. خوشبختانه اپلیکیشنی به نام NoSeen وجود دارد که به شما امکان می‌دهد چت‌های فیسبوک را بدون اطلاع دیگران بخوانید.

پس از ورود به سیستم، NoSeen به شما امکان می‌دهد تمام پیام‌های اخیر خود را بررسی کرده و رسیدهای خوانده شده را در این فرآیند دور بزنید. چت هایی که در NoSeen مشاهده می کنید خوانده نشده باقی می مانند تا زمانی که آنها را در برنامه های رسمی فیس بوک مانند مسنجر یا همتایان دسکتاپ آن باز کنید. متأسفانه، در حال حاضر، NoSeen از رسانه یا حتی استیکر پشتیبانی نمی کند و فقط با متون کار می کند.

به‌عنوان جای‌بانی برای چنین پیام‌هایی، این برنامه ورودی اضافه می‌کند که می‌گوید: « به زودی از مشاهده استیکرها ، رسانه‌ها و فایل‌ها پشتیبانی می‌کنیم». همچنین گزینه ای وجود دارد که می خواهید به پیام ها پاسخ دهید، اگرچه این فقط شما را به مسنجر فیس بوک می برد. جدای از آن، NoSeen فاقد هر گونه گزینه سفارشی سازی بیشتر است و در این زمینه کاملاً ساده است. این کاملاً رایگان است، بدون هیچ گونه خرید درون برنامه ای و هیچ گونه تبلیغاتی.

مطالب مرتبط: نحوه تنظیم اعلان سفارشی برای مخاطبین و گروه های WhatsApp

پیام های فیس بوک را بدون به روز رسانی رسیدهای خواندن در رایانه خود بررسی کنید
نحوه بررسی پیام های فیس بوک و واتساپ بدون به روز رسانی رسیدهای خوانده شده - اسکرین شات کروم دیده نشده
رسید خواندن و تحویل فیس‌بوک مسنجر را می‌توان در رایانه شما نیز کنار گذاشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این افزونه رایگان کروم را نصب کنید و همه چیز آماده است. "Unseen for Facebook" همچنین با وب سایت اختصاصی مسنجر سازگار است و حتی به شما امکان می دهد نشانگر "تایپ" را مسدود کنید.

تبلیغات
چند هفته پیش، راه حل مشابهی برای واتس اپ وب نیز وجود داشت. اما به دلایلی از فروشگاه وب کروم حذف شده است. اگر مقاله دوباره در دسترس باشد، آن را به روز می کنیم.

این همه برای این مقاله است. اگر در مرحله ای گیر کرده اید در بخش نظرات پایین به ما اجازه دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.