چگونه فالوورهای اینستاگرام دیگران را بدون حساب مشاهده کنیم

هرانچه در تلگرام نیاز دارید را ما ارایه میدهیم

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

چگونه فالوورهای اینستاگرام دیگران را بدون حساب مشاهده کنیم

۴ بازديد

چگونه فالوورهای اینستاگرام دیگران را بدون حساب مشاهده کنیم

حتی اگر حساب اینستاگرام ندارید، دیدن فالوورهای اینستاگرام شخص دیگری همچنان امکان پذیر است . در این مقاله به نحوه مشاهده فالوورهای اینستاگرام بدون داشتن حساب کاربری می پردازیم.

از برنامه های شخص ثالث برای مشاهده فالوورهای اینستاگرام شخصی بدون داشتن حساب کاربری استفاده کنید
همه ما می دانیم که برای دیدن فالوورهای شما باید به حساب اینستاگرام خود وارد شوید. با این حال، گزینه اضافی استفاده از ابزار آنلاین شخص ثالث برای دسترسی به فالوورهای عمومی اینستاگرام شخصی بدون داشتن حساب کاربری است. استفاده از چندین سرویس کاملا رایگان است.

در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:



یک "مرورگر وب" را در تلفن هوشمند یا رایانه شخصی خود باز کنید و وب سایت ImgInn را جستجو کنید .

هشتگ نام کاربری اینستاگرام را در کادر جستجو تایپ کنید. همچنین، می‌توانید نام فردی را که می‌خواهید دنبال‌کنندگانش را ببینید، تایپ کنید. شما می توانید هر پروفایل اینستاگرام را با استفاده از کادر جستجوی وب سایت ImgInn پیدا کنید.

به صفحه بعدی بروید تا لیستی از همه افرادی که آن کاربر خاص را دنبال می کنند را ببینید. علاوه بر این، می‌توانید با فشار دادن نام پروفایل در نوار جستجو، به تمام محتوای اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید هر پست یا تصویری را از نمایه یک شخص خاص ذخیره کنید، فقط باید روی دکمه " ذخیره " در صفحه نمایه کلیک کنید.

تمام اطلاعات اینستاگرام که می خواهید را دریافت کنید
اگر می خواهید فالوورهای اینستاگرام را بدون ایجاد حساب کاربری مشاهده کنید، انجام مراحل بالا به شما این امکان را می دهد.

اگر هنوز نمی‌توانید به حسابی که می‌خواهید ببینید دسترسی پیدا کنید، می‌توانید از طرف مقابل بخواهید حریم خصوصی خود را به صورت عمومی تنظیم کند. سپس می توانید بدون ثبت نام یا ورود به اینستاگرام، فعالیت پروفایل آنها را مشاهده کنید. در غیر این صورت، ایجاد اکانت اینستاگرام خود ایده خوبی است. پس از یافتن نمایه آنها، می توانید برای مشاهده محتوای آنها درخواست فالو ارسال کنید.

آیا تا به حال سعی کرده اید فالوورهای اینستاگرام شخصی را بدون حساب کاربری ببینید؟ چطور انجامش دادی؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

سوالات متداول فالوورهای اینستاگرام
آیا می توانید بدون استفاده از نرم افزار شخص ثالث فالوورهای اینستاگرام شخصی را ببینید؟
بدون پروفایل و برنامه یا وب سایت شخص ثالث، نمی توانید فالوورهای اینستاگرام و سایر فعالیت ها را مشاهده کنید. این به این دلیل است که هر زمان که بخواهید به یک حساب کاربری اینستاگرام دسترسی پیدا کنید، صفحه ورود ظاهر می شود. قبل از دیدن هر پست، فالوور یا استوری باید وارد حساب کاربری خود شوید. علاوه بر این، برای مشاهده پروفایل ها و پست های خصوصی اینستاگرام، وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

از طرف دیگر، بسیاری از برنامه های شخص ثالث به شما این امکان را می دهند که بدون وارد شدن به حساب کاربری خود، فالوورهای اینستاگرام خود را بررسی کنید. برای استفاده از بیشتر آنها حتی نیازی به پرداخت هزینه ندارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.